GEMEENTE HILVERSUM
De gemeente Hilversum is begonnen met het project ‘’Basis op orde’’. Wij hebben ondersteuning geboden bij het correct opzetten en vullen van de vastgoedbasisadministratie. Tevens was het vullen van een nieuw aan te schaffen Vastgoedinformatie systeem een deel van de opdracht.
Gemeente Hilversum had behoefte in ondersteuning bij het vullen van de dossiers, maar ook het slim en correct opslaan van de data en documenten. Het vullen van een nieuw aan te schaffen Vastgoedinformatie systeem was hierbij één van de prioriteiten.
Instituut VGM heeft een bestaande objectenlijst verder aangevuld en voorbereid voor het nieuwe Vastgoedinformatiesysteem. Daarnaast loopt nog een inventarisatie naar alle niet openbare gronden. Als het vastgoedinformatie systeem is aangeschaft, vult Instituut VGM deze met de belangrijkste data en documenten. In samenspraak met Gemeente Hilversum wordt hier een prioritering in gemaakt.
LOOPTIJD
2017 - 2018
EINDRESULTAAT
De gemeente Hilversum heeft een vastgoedinformatie systeem dat correct is gevuld met de beschikbare data en documenten. Daarnaast is inzichtelijke welke data en documenten nog ontbreken met een bijbehorende prioritering.