top of page

OPTIMALISERING

VASTGOEDADMINISTRATIE

Zonder een centrale vastgoedadministratie is het managen van maatschappelijk vastgoed niet mogelijk

 

Uit onderzoek blijkt dat veel organisaties de vastgoedinformatie nog niet volledig of snel opvraagbaar hebben. Om goed te kunnen sturen en het vastgoed efficiënt in te kunnen zetten, moeten de data en documenten die hieraan ten grondslag liggen direct, correct en volledig te vinden zijn.

 

De basisadministratie voor vastgoed bestaat uit veel verschillende onderdelen. Vaak is de informatie wel aanwezig in de organisatie, maar is dit versnipperd of verschillend opgeslagen. Het terugvinden en koppelen van data en documenten is zo heel moeilijk, al dan niet onmogelijk. Het is dus belangrijk om deze data en documenten op één plaats en op een éénduidige manier op te slaan. De sturing en inzet van vastgoed wordt zo beter onderbouwd en informatie kan snel opgevraagd worden.

 

Om de basis voor de inzet van maatschappelijk vastgoed te leggen, helpen wij u met het inventariseren van de huidige stand van zaken. Wij hebben een deel-dossier opbouw gemaakt, die zorgt dat documenten gestructureerd opgevraagd en opgeslagen kunnen worden. Wij helpen u graag verder.

GEMEENTE GOEREE-OVERFLAKKEE

2016-2017: Gemeente Goeree-Overflakkee, interim vastgoedadministratie medewerker verantwoordelijk voor het inzichtelijk maken en zo nodig aanvullen van de huidige vastgoedadministratie en data en documenten voor een 37-tal gebouwen.

1 / 1

Please reload

bottom of page